روش چت کردن بدون نیاز به برنامه یاهو مسنجر

روش چت کردن بدون نیاز به برنامه یاهو مسنجر

این آموزش مطابق جدیدترین تغییرات یاهو مسنجر آپدیت گردیده است.

گاهی مواقع به برنامه یاهو مسنجر دسترسی نیست و امکان استفاده از آن برای چت وجود ندارد. در اینجا روش دیگری برای چت کردن وجود دارد که شما فقط نیازمند یک آیدی ایمیل در یاهو هستید.

برای این کار به آدرس ذیل وارد شوید:


http://webmessenger.yahoo.com


حال مطابق شکل زیر باید روی دگمه زرد رنگی که عبارت Sign in داخل آن نوشته شده کلیک نمایید تا پنجره ای برای باز شود.

در این پنجره شما همانند صفحه ورود به ایمیل، آی دی و پسورد خود را وارد نموده و Sign in (یا کلید اینتر) را بزنید.


 

یک فلش چند ثانیه ای می آید که بعد از اتمام صفحه کامل چت را همانند شکل زیر مشاهده می نمایید. روی هر کدام از دوستان که کلیک نمایید پنجره چت با آنها نمایان می گردد.
 



NN    توضیحات تکمیلی

نظرات 1 + ارسال نظر
Mynimbuzz شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ب.ظ http://mynimbuzz.ir

سلام
سایت قشنگی دارید تمام مطالب سایتون خوندم واقعا لذت بردم و استفاده کردم می شه گفت جز بزرگان نیمباز هستیم من مدیر سایت مای نیمباز با روزانه ۳۰۰۰بازدید کننده هستم.افتخار تبادل لینک ثابت بهم می دین سایت
‏www.myNimbuzz.irهستم ”مای نیمباز”با این نام منو لینک اول سایتت رو بکن منم شما رو لینک اول سایتم می کنم به امید همکاری بیشتر.. لینک کردی بهم بگو تا لینکت کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد