مشاهده ایمیل باMozilla Thunderb

دانلود Mozilla Thunderbird 5

مشاهده و ویرایش اکانت های ایمیل با نرم افزار با Mozilla Thunderbird 5.0

Thunderbird که نرم افزاری ساخته ی Mozilla می باشد یک ایستگاه پردازشگر ایمیل می باشد.این نرم افزار علاوه بر رسیدگی روی چندین اکانت ایمیل، می تواند برای ابونه شدن RSS Feed و دسترسی آنلاین به گروه های خبری استفاده شود.رابط کاربری جدید که دارای قابلیت تب بندی می باشد مرور تک تک ایمیل ها و قسمت های مختلف برنامه را بسیار ساده می کند. ابزار جدید موجود در این نسخه، مدیریت آرشیو ایمیل های دریافتی را ساده تر کرده و امکان حذف پیام ها از آن را با امکان بازگرداندنش برای استفاده در آینده را برای شما فراهم می کند. امکان جستجوی پیشرفته و ردگیری ایمیل های قدیمی با استفاده از فیلتر کردن کلمات کلیدی و سیستم TimeLine به سادگی میسر خواهد بود.

مانند Mozilla Firefox این نرم افزار نیز از افزونه های که برای شخصی سازی و اضافه کردن امکانات به برنامه کاربرد دارند ، پشتیبانی می کند. شروع کار با این نرم افزار به کمک تشخیص خودکار تنظیمات اکانت بسیار ساده می باشد. با ایمنی بالا، محافظت در برابر حملات فیشینگ ، آپدیت ها خودکار و بسیاری از امکانات دیگر که در هیچ برنامه ی کاربردی ایمیل دیگر دیده نمی شود، Thunderbird یک برنامه ی ایده آل و مناسب برای مدیریت مکاتبات ایمیلی شما می باشد.

از امکانات جدید این نسخه می تواند از Wizard اکانت ایمیل بهبود یافته ،قابلیت تب بندی روان تر و بهتر،قسمت مدیریت افزونه ها و رابط کاربری زیبا نام برد.همچنین یک صفحه ی جدید مروبط به اطلاعات مشکل یابی در نرم افزار اضافه شده که شامل اطلاعات کلیدی درباره ی نصب Thunderbird بوده و درباره ی مشکلاتی که ممکن است واقع شوند توضیح می دهد. همچنین این برنامه سایز فایل های ضمیمه شده به ایمیل ها نیز مشخص می کند.

 


دانلود Mozilla Thunderbird 5 دانلود فایل (لینک مستقیم از سرور اول)

دانلود Mozilla Thunderbird 5 دانلود فایل (لینک مستقیم از سرور دوم)

دانلود Mozilla Thunderbird 5 دانلود فایل (غیر مستقیم - Embedupload)

دانلود Mozilla Thunderbird 5 14 MB

دانلود Mozilla Thunderbird 5 رمز: www.p30day.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد