11یوزر پسورد نود در تاریخ

Username: EAV-39103970
Password: c3v4fd6f5c
Expiry Date: 17.06.2011

Username: EAV-39103972
Password: 4dcdex6uj8
Expiry Date: 17.06.2011

Username: EAV-39107676
Password: hn4kv77ckp
Expiry Date: 17.06.2011

Username: EAV-39107677
Password: c6tbrahtv5

ادامه مطلب ...

ایجاد اسلاید شو های فلش

با در اختیار داشتن Photo Flash Maker Platinum شما خواهید توانست به سادگی آب خوردن از ویدیو های FLV و موزیک های مورد علاقه تان اسلاید شو های خارق العاده ای در قالب SWF ساخته و آن ها در کامپیوتر مشاهده کرده ، بر روی دیسک های CD یا DVD به صورت خوداجرا رایت نموده ، در وب سایت تان استفاده نمایید و یا اینکه آنها را در سایت های ویدیوی آنلاین منتشر بسازید و به رخ سایر کاربران بکشانید .


شما چه چیز هایی را می توانید به اسلاید شو فلشتان بیافزایید ؟
– 
تصاویر : فرمت های JPG ، TIFF ، BMP و PNG
– موزیک :فرمت های MP3 ، WMA و WAV
– ویدیو : فایلهای FLV


با AnvSoft Photo Flash Maker Platinum ، توانایی تولید چه چیزهایی را خواهید داشت ؟- CD و DVD های هدیه
– اسلاید شو های فلش تک فایلی در قالب SWF و HTML
– ساخت اسلاید شو های دینامیک تحت فرمت های SWF ، HTML و XML


چگونه خواهید توانست اسلاید شو تان را منتشر کنید ؟- با رایت کردن آنها بر روی دیسک های CD و DVD
– با فشرده کردن در فرمت های zip ، rar و ۷z
– آپلود کردن در سایت های انتشار رایگان وب نظیر Go2Album
– انتشار دادن در سایت یا وبلاگ شخصی تان

 

برای دانلود کلیک کنید


ابزار ضد جاسوسی Spy Emergency v7.0.305

 یک نرم افزار حرفه ای است که می تواند به سرعت و به سادگی ابزارهای جاسوسی موجود در رایانه تان را از بین ببرد .
این نرم افزار قادر است تا از شما در مقابل ابزارهای جاسوسی و تبلیغاتی ، اسپم ها ، بد افزار ها ، کی لاگر ها ، ویروس ها ، تروجان ها ، کنترل کننده های از راه دور و دیگر گونه های مشابه محافظت به عمل آورد .
همانطور که می دانید یکی از ویژگی های برنامه های محافظت کننده کامپیوتر به روز رسانی سریع آنها می باشد و Spy Emergency با پشتیبانی از به روزرسانی آنلاین خود امنیتی کامل را برای شما به ارمغان خواهد آورد . برای دانلود کلیک کنید

سی دی امنیتی Avira

یکی از بهترین راههای از بین بردن ویروس ها و تامین امنیت کامل ، استفاده از محیط بوت می باشد زیرا بیشتر ویروس ها و بد افزار ها تحت محیط ویندوز ساخته می شوند و در بوت تقریبا بدون تاثیر هستند . به همین منظور استفاده از ویندوز ها و آنتی ویروس های لایو که نیازی به نصب ندارند در این شرایط پیشنهاد می شود .
Avira AntiVir از معدود آنتی ویروس هایی است که یک نسخه نیز برای استفاده در محیط بوت ساخته است که به شما کمک می کند تا با این روش به پاکسازی انواع ویروس ها و بد افزار ها اقدام نمایید بدون اینکه با هیچ گونه مشکلی مواجه شوید .
با کپی کردن این نرم افزار بر روی CD می توانید در شرایط اضطراری که هیچ گونه کاری که نمی توانید انجام دهید ، زندگی مجدد را به کامپیوترتان بازگردانید .
برای استفاده از این نرم افزار کافیست تا فایل دانلود شده را اجرا نمایید و پس از قرار دادن سی دی خام درون CD/DVD رایتر ، روی دکمه Burn کلیک کنید تا سی دی امنیتی شما ساخته شود . برای دانلود کلیک کنید

Anti-Trojan Elite v4.8.4 از بین برنده ی ابزارهای مخرب

Anti Trojan Elite نرم افزاری کامل و حرفه ای برای از بین بردن بد افزار ها از روی هارددیسک و فلش مموری می باشد . این نرم افزار برای یافتن و پاک کردن بد افزارهایی نظیر تروجان ، کی لاگر و ابزارهای جاسوسی طراحی شده است و می تواند تمامی آنها را از کامپیوتر شما حذف کند . این نرم افزار همچنین مانند یک فایل فایروال عمل کرده و با مونیوتر کردن فایلها از ورود به کامپیوتر شما جلوگیری کرده ، آنها را حذف می نماید . یکی دیگر از ابزارهای امنیتی Anti Trojan Elite ، کنترل کننده شبکه می باشد که با استفاده از آن می توانید بر اعمال شبکه های TCP/IP نظارت داشته باشید . این نرم افزار با قابلیت شناسایی بیش از۳۵۰۰۰ تروجان ، کرم و کی لاگر ، یکی از قدرتمند ترین ها در نوع خود محسوب می شود . این برنامه با قابلیت آپدیت خودکار خود می تواند از جزییات آخرین بد افزارها آگاهی پیدا کرده و نسبت به حذف آنها اقدامات لازم را انجام دهد . Anti Trojan Elite دارای برخی ابزار مفید دیگر نیز می باشد که از کاربردهای آنها می توان به قطع اتصال های مشکوک TCP ، از بین بردن حرکات مشکوک حتی در حالت امن سیستم ، تعمیر کننده رجیستری و مونیتور کننده آن برای ایجاد تغییرات مهم .

ادامه مطلب ...

Trojan Killer 2.0.6.7

 ابزاری است کاملا حرفه ای که برای پاکسازی و غیر فعال کردن بد افزارهای رایانه ای ، بدون نیاز به انجام ویرایش دستی در رجیستری و فایلهای سیستمی طراحی شده است . با استفاده از این برنامه می توانید بسیاری از بد افزارهایی را که برخی از آنتی ویروس های استاندارد و مشهور نیز قادر به حذف و پاکسازی آنها نیستند ، از بین ببرید . Trojan Killer با اسکن کردن تمامی فایلهایی که در موقع بوت کردن اجرا می شوند ، ابزارهای تبلیغاتی ، جاسوسی ، تروجان ها  ، کرم ها و سایر ابزارهای خرابکار را شناسایی کرده و نسبت به حذف آنها از رایانه شما اقدام می کند . به وسیله این نرم افزار می توانید مطمئن باشید که تمامی ابزارهای مخرب و تبلیغاتی موجود در کامپیوتر شما از بین خواهد رفت و امنیت به طور کامل به آن باز خواهد گشت . برای دانلود کلیک کنید

Protector Plus 2010 v8.0.محافظی قدرتمند

امروزه در دنیای کامپیوتر هم بازار ویروس ها و هم آنتی ویروس ها بسیار پر رونق است و انتخاب یک گزینه خوب برای از بین بردن خرابکار های رایانه ای ، امری حیاتی است چرا که حتی بد ترین  Anti Virus ها نیز می توانند در برابر بسیاری از بد افزار ها نظیر کرم ها ، تروجان ها ، ابزارهای جاسوسی و دیگر انواع آنها مقاومت نمایند . پس اگر تا به امروز یک نرم افزار قدرتمند را برای مبارزه ای سر سخت با ابزارهای مخرب انتخاب نکرده اید و یا اینکه از نرم افزار فعلی خود راضی نیستید ، قطعا Protector Plus 2010 می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد . این برنامه که برای استفاده در ویندوز های NT/2000/XP طراحی شده است ، به صورت لحظه ای و real-time عملکرد سیستم شما را زیر نظر خواهد گرفت و با هرگونه حرکت و برنامه مشکوک به طور جدی برخورد خواهد کرد . این برنامه با دارا بودن ویژگی هایی نظیر اسکن کردن ایمیل ها ، مموری ، آرشیو های فشرده و بسیاری دیگر در مقابل حجم کمی که دارد و همچنین کم ترین استفاده از مموری در هنگام اجرا برای پایین نیامدن سرعت در بخش های دیگر  ، خود را نسبت به گونه های مشابه متمایز ساخته است . با کنترل لحظه ای ایمیل ها ، در صورت ورود هر گونه ایمیلی به اینباکس ، قبل از بارگذاری در رایانه شما تمامی ضمیمه های همراه آنها به طور کامل بازرسی شده و این اطمینان خاطر را به شما می دهند که به خیال آسوده تمامی فایلهای ارسال شده به ایمیلتان را دانلود کنید . این نرم افزار نیز همانند سایر آنتی ویروس های قدرتمند و پر طرفدار از آپدیت سریع هفتگی برخوردار است که می تواند رایان شما را در مقابل ویروس ها به روز نگاه دارد .

برای دانلود کلیک کنید

با Zemana AntiLogger 1.9.5

مروزه بسیاری از کار ها اینترنتی شده اند و انجام هر عملیاتی در آن ، با استفاده از اطلاعاتی خاص و محرمانه امکان پذیر خواهد بود . به طور مثال برای دسترسی به حساب های بانکی تان می بایست شماره حساب و رمز عبور آن را وارد کرده تا بتوانید به پنل خود اجازه ورود پیدا کنید . اقسام دیگری از اطلاعات نیز وجود دارند که هر یک به اندازه ی خود می بایست محرمانه باقی بمانند  که کلمه عبور ایمیل ها و متون تایپ شده در چت روم ها  از این قبیل می باشند . از این رو افراد خرابکار و دزد های اینترنتی ، با ساخت بد افزارهایی با نام لاگر ، سعی در به سرقت بردن اطلاعاتی اینچنینی دارند تا بتوانند با استفاده از آنها ، هم پول شما را از آن خود نمایند و هم اینکه به حریم خصوصی تان تجاوز کنند . از آنجایی که استفاده نکردن از این سرویس ها ممکن است برای برخی سخت و حتی غیر ممکن باشد تنها راه باقی مانده ، مقابله می باشد .
Zemana AntiLogger یکی از نرم افزار های قدرتمنی است که با استفاده از آن می توانید امنیت خود را در استفاده از اینترنت و عملیات هایی که در آن انجام می دهید ، تضمین نمایید . این نرم افزار  با زیر نظر گرفتن تمامی برنامه ها ، اجازه فعالیت به بدافزار ها را نخواهد داد .
Zemana AntiLogger به عنوان اولین نرم افزار طراحی شده در دنیای کامپیوتر می باشد که فناوری هایی را برای مقابله با SSL Logger ، WebCam Logger و ClipBoard Logger ها عرضه می نماید که نشانگر اهمیت تامین امنیت کاربر در این نرم افزار می باشد . با به روز رسانی های انجام شده در این نسخه می توانید به جنگ لاگر هایی بروید که برای بسیاری از نرم افزار های مشابه هنوز ناشناخته مانده اند و از پیروزی خود در آن مطمئن باشد .

برای دانلود کلیک کنید

IObit Security 360 Pro 1.50

سکن و حذف نمودن بدافزارهایی که آنتی ویروس شما قادر به تشخیص آنها نمی باشد ! این شعار نرم افزارIObit Security 360 می باشد که با در اختیار داشتن یک بانک اطلاعاتی بزرگ از تروجان ها و ابزارهای جاسوسی به شما کمک می کند تا به سادگی و به سرعت کامپیوتر خود را در برابر گونه های مختلف بد افزارهایی نظیر تروجان ، کی لاگر ، ربات ، کرم و سرقت های اینترنتی ایمن سازد . یکی از قابلیت های اساسی موجود در این برنامه اجرا به صورت real-time می باشد که به محض ورود هرگونه از برنامه های یاد شده به رایانه شما ، از فعالیت و بارگذاری آنها جلوگیری به عمل می آورد . به روز رسانی یکی از مهم ترین قسمت های یک نرم افزار امنیتی به شمار می رود که خوشبختانه با قرار داده شدن این ویژگی در نرم افزار IObit Security 360 Pro ، آن را به یک برنامه امنیتی کامل تبدیل کرده است . این نرم افزار که از حجم نسبتا پاییتی برخوردار است توانایی نصب بر روی ویندوز های ۲۰۰۰ ، اکس پی ، ویستا و سون ( نسخه های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ) را داراست .

برای دانلود کلیک کنید

Avast! Internet Security 5.0.594 ضامن امنیت شما در اینترنتاینترن

اینترنت فضایی گسترده است که همانند دنیای حقیقی همراه با خوبی ها و بدی هایش به پیش می رود . از این رو می بایست باید با استفاده از برنامه های قدرتمند امنیتی ، در مقابل خطراتی که شما را تهدید می کند محافظی مطمئن داشته باشید . Avast نام یکی از شرکت های برتر امنیتی است که با ارایه برنامه هایی کارا ، به گزینه ی برتر در میان کاربران تبدیل شده است .

 

Avast! Internet Security نام یکی از پکیج های امنیتی ساخت این کمپانی است که به منظور تامین امنیت در فضای مجازی طراحی گردیده است و می تواند با کنترل تمامی بخش هایی که به نوعی از اینترنت استفاده می کنند رفتار های خطرناک را شناسایی کرده و از انجام آنها جلوگیری به عمل آورد . این نرم افزاربا در اختیار داشتن بخش های مهمی مانند آنتی اسپم و دیواره ی آتشین از بارگذاری هرزنامه هایی که ممکن است دارای ضمیمه های خطرناک باشند جلوگیری کرده و دسترسی نرم افزار ها و برنامه های مختلف را به اینترنت ،‌تنها با اجازه ی شما میسر می گرداند . با وجود اینکه کارایی این نرم افزار بسیار بالاست ،‌ اما نیاز به کار خاصی نداشته و تنها یک بار نصب آن برای تضمین امنیت کافی است .

 

دیگر برای انجام عملیات های بانکی و خرید های اینترنتی دلهره را به وجود خود راه ندهید ‍! چرا که شرکت Avast با زیر نظرگرفتن تمامی سایت ها و آنالیز عملکردشان ، آنهاایی را که دارای ریسک هستند به طور خودکار برای شما بلاک کرده  و وبگردی ایمنی را برایتان به ارمغان خواهد آورد . Avast! Internet Security قابلیت اجرا در پشت زمینه را داراست و به معنی آن است که به صورت لحظه ای تمامی برنامه های در حال اجرا کنترل می شوند و در صورت مشاهده فعالیت بدافزارهایی نظیر ویروس ها ، ابزارهای جاسوسی ، روت کیت ها و … به تندی آنها را نابود می کند .

برای دانلود کلیک کنید

USB Drive Antivirus 3.0

طبق بررسی ها و آماری که شرکت های امنیتی معتبر منشتر نموده اند فلش مموری ها یک چهارم از کل راههای انتقال ویروس ها را بر عهده دارند که با مقایسه ی این عدد با سایر روش ها به بزرگی آن پی خواهیم برد . حافظه های قابل حمل به دلیل اندازه های کوچکی که دارند در کنار قیمت های ارزان و ذخیره سازی اطلاعات با ظرفیت های نسبتا بالا ، مورد توجه بسیاری از کاربران کامپیوتری قرار گرفته اند و خوب این دلیلی است تا ویروس نویسان از این راه پرطرفدار ، مقاصد شوم خود را عملی سازند . از این رو می بایست با در نصب آنتی ویروس های قدرتمند بر روی این حافظه ها خود را از خطراتی که تهدیدتان می کند ، در امان بدارید . USB Drive Antivirus نام نرم افزاری است که امروز برای شما تهیه کرده ایم که کار آن ، محافظت همه جانبه از فلش مموری ، مموری کارت و سایر حافظه های پرتابل شما می باشد . این نرم افزار که خود به صورت قابل حمل و بدون نیاز به نصب طراحی شده است به شما کمک می کند تا تنها با کپی کردن فایلهای آن بر روی حافظه ی خود ، یک ابزار امنیتی قدرتمند را همیشه در اختیار داشته باشید و بتوانید در مواقعی که آن را به کامپیوتر هایی که از عدم وجود ویروس و سایر بد افزارها در آنها آگاهی ندارید ، وصل می کنید بتوانید با خطرات احتمالی مبارزه نمایید .کافیست تا فلش مموری خود را به کامپیوتر وصل کنید ، آنگاه برنامه به طور خودکار شروع به اسکن کردن آن نموده و ویروس ها ، تروجان ها و سایر بد افزارها را بلوکه کرده و از کپی شدن آنها بر روی حافظه جلوگیری می کند . یکی از ویروس هایی که اکثر کاربران به آن آشنایی کامل دارند ، ویروس autorun.inf می باشد که به سادگی در پوشه های مختلف به صورت خودکار کپی شده و قسمت های مختلفی از ویندوز را غیر فعال می سازد . طراحان این نرم افزار با اشراف کامل بر این موضوع راهکارهای لازم برای مقابله با این ویروس را در USB Drive Antivirus گنجانده اند و می توانید از این پس بدون نگرانی حافظه های قابل حمل خود را به هر کامپیوتری متصل نمایید .


برای دانلود کلیک کنید

دانلود سیستم عامل Linux OS

لینوکس یکی از محبوب ترین سیستم عامل های موجود در حال حاضر می باشد که به صورت کد باز طراحی گردیده است . این سیستم عامل به دلیل قابلیت های خاص خود و نیز رایگان بودنش ، هم اکنون در بسیاری از سرورهای اینترنتی نصب شده و به کاربران خود امکان انجام کارهای مورد نظرشان را می دهد . PC Linux OS یکی از نسخه های زیر مجموعه لینوکس می باشد که به منظور استفاده های شخصی ساخته شده است . از مهم ترین تغییرات انجام شده در این ورژن بهبودی یافتن رابط گرافیکی آن می باشد که به طور کلی دگرگون گشته تا محیطی زیبا و دلنشین را برای شما به ارمغان آورد . از ویژگی های اساسی PC Linux OS قابلیت استفاده بدون نصب ( به وسیله Live CD ) می باشد . بدین ترتیب شما می توانید از این سیستم عامل هرگاه که حتی مشکلی برای سیستم عامل ویندوزتان به وجود آمد یاری گرفته و با بوت کردن آن ،‌ تغییرات لازم را انجام دهید . در اختیار داشتن پلیر های قدرتمند صوتی و تصویری ، نرم افزار Open Office و نصب آخرین نسخه برنامه های محبوب فایرفاکس ،‌Thunder Bird ، Dropbox ، Pidgin ، Ktorrent ، Amarok و بسیاری دیگر در رفع نیازهای شما یاورتان خواهند بود .
هم اکنون شما می توانید به صورت رایگان این سیستم عامل را از سرورهای قدرتمند دانلود کده ، دانلود نمایید و یا با خرید از طریق سفارش پستی درب منزل یا محل کارتان تحویل گرفته و سپس وجه را به مامور پست بپردازید .

برای دانلود کلیک کنید