آموزش تعمیر آنلاین فلش مموری های Transcend

تلاش برای حل مشکلات همیشه باعث میشوند تا انسان به چیز های جالبی برسد ! من یک فلش ممنوری 4 گیگ ترانسند دارم که 2 سال پیش خریدمش و واقعا خوب کار میکرد تا این که دیروز وقتی به پخش ماشین وصلش کردم متوجه شدم که پخش ماشین قادر به شناسایی فلش مموری نیست و وقتی فلش را به لپ تاپ وصل کردم دیدم که بله !  فلشم خراب شده و با این که توسط سیستم شناسایی میشه اما محتویاتش غیر قابل دسترس است و حجم آن را فقط 0 کیلو بایت نمایش میدهد.

4سوق دات کام

پس از جستجوی بسیار در اینترنت ابزاری را پیدا کردم که به راحتی و در عرض کمتر از 1 دقیقه فلشم را تعمیر کرد بدون این که حتی 1 کیلو بایت از اطلاعات داخل فلش را پاک کند !

نام این برنامه مفید Jetflash Online Recovery است که در ادامه نحوه کار با آن را برای شما توضیح خواهم داد.

نکته مهم : این برنامه فقط به صورت آنلاین کار میکند و در حین استفاده از برنامه حتما باید به اینترنت متصل باشید.

برنامه را دانلود و اجرا نمایید.

فلش خود را به پورت یو اس بی متصل کرده و حجم فلش خود را از لیست بازشو انتخاب نمایید.


در مرحله بعد با دو گزینه روبرو خواید شد.

گزینه اول فلش شما را تعمیر و تمامی اطلاعات موجود در آن را به طور کامل حذف خواهد کرد.

گزینه دوم فلش شما با حفظ اطلاعات موجود در آن تعمیر خواهد کرد.

پیشنهاد ما این است که ابتدا گزینه دوم را انتخاب  بر روی Start کلیک نمایید و منتظر شوید تا عملیات نعمیر به اتمام برسد. در صورتی که فلش شما هنوز مشکل دارد و قابل دسترس نیست میتوانید گزینه اول را امتحان نمایید.


اگر فلش شما تعمیر شد پس تبریک میگویم !

شما موفق به پس انداز  کردن حداقل 15 هزار تومان از پول خود شده اید .


نظرات 1 + ارسال نظر
حوا پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:01 ب.ظ http://alachigh-e-doosti.blogfa.com

ســــــــلام
خسته نباشین
من این برنامه رو دانلود کردم ولی وقتی میخوام باز کنم میگه
you must have administrator privileges to run this program
چیکارش کنم تا برنامه رو باز کنه؟
ممنون میشم اگه کمک کنین

دوست من
یوزر شما محدود است
تز یوزر ادمین استفاده کنیدیا بر روی آن راست کلیک و گزینه Run As Administrator را بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد